Textflisor

Lösryckta ord eller hela meningar

Vår julafton

Publicerad 2012-12-26 12:54:28 i Livet,

 
I år firade vi hos sväror & svärfar med hela familjen, även barnens kusiner var med i år och det lektes kurragömma, spelades fyra i rad, lurades av tomten (Ronja var helt säker på att hennes pappa var tomten så hennes ansiktsuttryck när hennes far kom medan tomten var kvar- var oslagbar!)
 
Ronjas bästa julklapp var den stora legopolisstationen och Hedvig älskade sin mobil samt allt pyssel.
Jag fick först halsband av mig själv (det jag har på bilden), pengar och presentkort, parfym, fantastiskt fin fågelbur med plats för ljus av Kristina, dödskallehalsband från arbetskamraterna  och ett guldarmband som varit min farmors som min bror sparat till mig under många år. *jätteglad*

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2012-12-26 13:57:22

Mysigt! halsbandet du gav dig själv var underbart!

Svar: Mmm, har väntat länge på att det ska komma in i butik igen, Blond Accessories är det ifrån, finns bla på Nelly:)
Helena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela