Textflisor

Lösryckta ord eller hela meningar

Tid & plats

Publicerad 2012-12-02 11:10:16 i Livet,

För ett år sen bestämde vi oss för att det var i Paris vi skulle gifta oss. Och vi har hållt det hemligt för alla i vår närhet. Var lite extra jobbigt dagen före midsommar, när vi fick det exakta datumet och tiden för vår vigsel på ambassaden, jag bara bubblade av lycka men kunde inte berätta för någon varför. Köpte en blommig klänning den dagen och alla fick tro att jag var så fasligt glad över den.
 
Och en regnig fredag i november gifte vi oss, Håkan & jag efter nästan 10 år tillsammans. I Paris, precis som vi önskat.

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2012-12-02 13:46:39

Jag längtar efter nån liten bild på brudparet ;)


Svar: Ska ordnas naturligtvis! Ligger på det andra minneskortet som jag inte fört över till datorn ännu men det kommer!
Helena

Postat av: Cilla

Publicerad 2012-12-03 20:24:58

Jag är så glad för er skull. Fick du med hela familjen till Paris utan att de visste varför?
Sen håller jag med Anna, vill också se kort på brudparet.
Kram

Svar: Tack Cilla! Det var bara min bror som visste, de andra berättade vi för dagen innan vigseln. Iom att Håkan fyllde så gick det enkelt. Dock stannade min mamma hemma.Kram
Helena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela