Textflisor

Lösryckta ord eller hela meningar

Som jag vill

Publicerad 2012-12-10 11:48:07 i Livet,

 
Ska göra massa vettigt idag. Eller bör göra en massa vettigt. Är inte mycket ledighet att dribbla med alls och jag är fortfarande trött efter helgens personalfest med jobbet. Nu måste jag komma ikapp med det som ligger och väntar.
 
Det mindre nödvändiga sakerna jag vill göra är är att skriva ut foton från bröllopet, göra playdoughdeg eller kanske göra delar i pepparkaksdeg till ett tåg eller nåt, dricka kaffe och äta bulle (gör jag nu), rensa ur min garderob och få sålt de kläderna som jag inte vill ha, få in ungarnas nya sängar, spika upp tavlor på tomma väggar (mindre uppskattat av min andra hälft)....
 
 

Kommentarer

Postat av: ann

Publicerad 2012-12-10 16:03:30

Bulle vill jag äta varje dag just nu, älskar saffran :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela